UV-REVYEN

UV-revyen har ein DNI

OFTE STILTE SPØRSMÅL

KVA ER UV-REVYEN?
UV-revyen er eIn revy som starta ved det utdanningsvitenskapelege fakultetet. Den vert framvist under studentfestivalen Helga Hele Uka og er åpne for alle studentar ved UiO!
TEK DET MYKJE TID?
Tja. Det er ikkje til å stikke under ein stol at revy tek tid, men heldigvis er mykje av den tida konsentrert rundt den siste månaden. På haustsemesteret er det for det meste skrivegruppa som held møte og skriv sketsjar, nokre skodespelarmøter for å verte kjent og nokre festar og annet sosialt. På vårsemesteret byrjar vi med øvingar som vert hyppigere jo nærare premiere vi kjem. Det er ei øvingshelg og generalprøvehelga.
NÅR ER REVYEN?
Det spørs på dei to P'ane: Påske og praksis. Den vert truleg rundt mars-april - i tid til å unngå eksamensstress!
KVA KAN EG GJERE I REVYEN?
Du kan vere skodespelar, skrive sketsjer i skrivegruppa, laga kostymar og rekvisittar, spele i band, styre lys eller arrangere festar.
MÅ EG STÅ PÅ SCENA?
Nei!
ER REVYEN PÅ NYNORSK?
Nei, eg fekk berre eit innfall. Men eg har ein god sketsjeidé på nynorsk. Kom, så kan eg prata om den.
ER DET GØY?
Sjølvsagt!

STYRET

UV-revyen er leda av eit eminent styre beståande av fylgjande verv: Styreleiar, nestleiar, revysjef, økonomiansvarleg, kapellmester, koseansvarleg, inspisient, kostyme- og rekvisittsjef, teknisk ansvarleg, koreograf. Styret har møte for å diskutere revysakar og å ete boller og drikke brus. Også du kan vere med i styret.ER DET MYKJE JOBB Å SITTE I STYRET?
Kva styreverv gjeld er nok revystyret det minst intensive styrevervet ein kan ha. Det vert meir arbeid nærare premiere, men når revyen er over så er og vervet ditt over!
ER DET GØY?
Ja!

VIL DU VÆRE MED?

Bli med i Facebook-gruppen og send melding til revysjef Gina Rønning Sørbye.

BLI MED I REVYEN

Det er veldig gøy!

Har du nokre spørsmål som ikkje blei svara av denne sida? Ta kontakt!